Sunday, April 15, 2007

Den stora MySpace-skandalen (repris)

Allt började med att min kompis Emma tog bort Anna från sin Topp-friends-lista. Sedan ringde telefonen:

- Du är fan dum i huvet! Nu kommer ju inte Peter hitta mig när han kollar din profil!
- Eh.. sorry men asså jag menade inte att bomba nån kärleksbro... Men jag har hans nummer du kan ju ringa..
- RINGA! Ehru HELT galen?! Vi är inte ens på SMS-nivå med varandra ännu! Och varför har du tagit bort den gamla profilbilden som du hadde?!
- Eh men asså jag gillar den nya, jag gillar att byta ibland så att folk fattar att jag är MySpace-aktiv.
- Det var ju du och jag på den gamla! ....VET DU, jag gillar också att byta ibland... Du är så jävla bortbytt!
- Men vaddå, för att jag bytte profilbild på MySpace? Sen när blev det så jävla viktigt?
- Men Åååhh... KOM IN I MATCHEN ...Du är fan skyldig mig en förlåt-bulletin!
- "Förlåt-bulletin"?
- Äh vaffan skicka ett FAX eller nått!

No comments: